.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: ايران پايگاه اميد براي مردم مظلوم دنياست

استاندار مازندران گفت: ايران به پايگاه اميدي براي مردم مظلوم دنيا تبديل شده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از سامانه اطلاع‌رساني استانداري مازندران، سيد محمد كريمي در جلسه بررسي برخي از مسائل شهرستان قائمشهر خدمت به مردم را سرلوحه كار همه مسئولان دانست و هدف برگزاري اين جلسه را بررسي مشكلات شهرستان از نزديك و ارائه راهكارهاي لازم بيان كرد و افزود: نظرات نمايندگان خبرگان و ائمه جمعه برا‌يمان مهم و راهگشاست.
وي يكي از وظايف خدمتگزاران را فراهم كردن شرايط و تقويت نماز جمعه دانست و اظهار داشت: خدمت به مردم سرلوحه كار همه مسئولان است.
استاندار با اشاره به جنايات غره گفت: در حال حاضر ايران به يك پايگاه اميدي براي مردم مظلوم دنيا تبديل شده كه اين امر به اعتبار اسلام، مردم و همت مسئولان خدوم نظام است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه شهرستان قائمشهر در اين جلسه سفرهاي استاني را يكي از رويكردهاي خوب و درخور تحسين دولت نهم بيان كرد و گفت: حضور مسئولان در بين مردم و شناخت و بررسي مشكلات آنان يكي از ويژگي‌هاي دولت‌هاي اسلامي است.
آيت‌الله علي معلمي از حضور مسئولان استاني براي بررسي مسائل اين شهرستان تشكر كرد و خواستار ادامه اين روند در ساير شهرستان‌ها شد و اظهار داشت: استمرار اين روند به رشد و توسعه استان كمك شاياني خواهد كرد.
وي با ارائه رهنمودهاي لازم در زمينه اخلاقي و معرفتي و ديني بيان كرد: قائمشهر داراي مردماني مومن و متدين و پرتلاشي است و اميدواريم با حضور و همت مسئولان مشكلات اين شهرستان‌ها رفع شود
در اين جلسه معصومي نماينده بانك مركزي در استان، تورنگ رئيس سازمان جهاد كشاورزي و وفايي‌نژاد رئيس سازمان بازرگاني از آخرين وضعيت تسهيلات، كودهاي شيميايي و ذخيره‌سازي و صادرات مركبات گزارشي ارائه كردند.
همچنين نخستين جلسه اتاق فكر با حضور استاندار و جمعي از نخبگان و فرزانگان استان در محل دفتر كار استاندار برگزار شد.
‌سيدمحمد كريمي استاندار مازندران دولت را متشكل از سازمان‌هاي به هم پيوسته‌اي دانست كه در اجرايي كردن تصميم‌ها و مصوبات بيشترين سهم را دارند.
كريمي مهم‌ترين ويژگي دولت نهم را اختيارات بي‌اندازه‌ايي برشمرد كه رئيس جمهور به استانداران داده است و خاطرنشان ساخت: اين تفويض اختيار بسيار اهميت دارد و موجب آن شد كه سرعت بيشتري در اجراي امور داشته باشيم.
وي افزود: در شرايط فعلي اگر استاني راه توسعه را طي نكند هيچكس به جز مديران آن استان مقصر نخواهد بود چرا كه در دولتي كه رئيس جمهور آن دوبار جلسه هيئت دولت را در استان برگزار مي‌كند و تمامي هيئت وزيران و شخص رئيس جمهور در اختيار آن استان است، اگر مديران استاني نتواند از اين فرصت استفاده كند ضعف تصميم‌گيري آنان است.
استاندار مازندران تصريح كرد: سمينار استانداران كه در هر فصل برگزار مي‌شود فرصت ديگري است كه دولت احمدي‌نژاد براي استان‌ها درنظر گرفته است.
كريمي بيان داشت: تشكيل اتاق فكر به ‌منظور دور هم جمع كردن نخبگان و بزرگاني است كه كوله باري از تجربه و انديشه را با خود دارند و استفاده كردن از اين تجربه‌هاي گران‌سنگ ما را در راه توسعه استان كمك خواهد كرد.
وي با اعلام اين مطلب كه اين تشكل كاملا غير سياسي است، افزود: انتخاب اين عده از نخبگان به دور از نگرش سياسي بوده است و هدفمان راهبردي كردن شش محور توسعه استان است تا هر استانداري كه بعد از اين مي‌آيد براساس اين سند راهبردي خدمت كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.